مزایای استفاده از یراق آکادو

یراق آلات آکادو مناسب برای درب و پنجره دوجداره

این یک واقعیت شناخته شده است که پنجره‌ ها و درب‌ ها عنصر اساسی، در تعیین طراحی دکوراسیون خانه هستند. درب و پنجره‌ ها ارتباط مهمی با دنیای بیرون برقرار می‌ کنند؛ نور طبیعی و جریان هوا را به وجود می‌ آورند و جو فضا را نیز بهبود می‌ بخشند. انواع درب و پنجره دوجداره بهترین انتخاب برای استفاده در منازل هستند، زیرا دارای یراق آلات مناسب و عایق اضافه می‌ باشند که عملکرد آنها را بهتر می‌ نماید.

در این میان درب و پنجره دوجداره که با یراق آکادو به فروش می‌ رسند، بهترین گزینه برای انتخاب هستند. به این خاطر که یراق آلات درب و پنجره‌ های دوجداره از اصلی‌ ترین ملزومات این درب و پنجره‌ ها محسوب می‌ شوند. یراق آلات برند آکادو که از یراق آلات ساخت کشور ترکیه می باشند، نقش مهمی در جلوگیری از نفوذ هوای سرد به خانه دارند. این نوع قطعات کاملاً استاندارد ساخته شده‌ اند و به هنگام نصب بر روی پنجره، سبب افزایش گرما و کاهش هدر رفتن انرژی می‌ گردند.

 

یراق آکادو-آکام ابزار پارسیان

 

انواع یراق آلات درب و پنجره upvc

پیشرفت تکنولوژی در صنعت موجب شده تا بسیاری از یراق آلات از جمله یراق آکادو، از نظر میزان امنیت در سطح بالایی قرار بگیرند و برای انواع درب و پنجره دوجداره استفاده شوند. یراق آکادو از چهار جهت سبب قفل کردن درب و پنجره می‌ شود و همین امر به افزایش امنیت ساختمان کمک بسیاری می‌ نماید. علاوه بر امنیت بالا یراق ACCADO، دارای طراحی زیبا و شیک است که جلوه بصری زیبایی را ایجاد می‌ کند. از انواع مختلف یراق آلات درب و پنجره دوجداره از برند آکادو می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • دستگیره درب و پنجره
  • زبانه قفل پنجره دوجداره
  • اسپانیولت برای پنجره دوجداره
  • بازشوهای درب و پنجره
  • سیلندر پنجره
  • لولا پنجره و درب دوجداره

 

مشخصات فنی یراق آلات آکادو

یراق آکادو که از مطرح‌ ترین برندهای یراق آلات ترک است، دارای مشخصه‌ های فنی خاص به خود می‌ باشد. از مهم‌ ترین مشخصه خاص این محصول، باید به آلیاژ مصرف شده برای تولید آن اشاره داشت. لازم است بدانید که برای تولید یراق آکادو از بهترین و مقاوم‌ ترین آلیاژها استفاده شده است. این محصولات به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که تحمل وزن بالایی دارند. همچنین مکانیزم طراحی آنها بسیار دقیق است، به همین خاطر هم در محل مناسب فیکس می‌ شوند و دوام طولانی دارند.

 

 

آکام ابزار نماینده آکادو

 

خرید یراق آلات آکادو

به دلیل استقبال گسترده استفاده از انواع درب و پنجره دوجداره برای ساختمان ها، یراق آلات آنها نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار شده‌ اند. افرادی که قصد دارند خرید یراق آلات را از بهترین نوع انجام دهند، می‌ توانند به شرکت آکام ابزار پارسیان و یا وب سایت این مجموعه مراجعه نمایند. این شرکت بازرگانی که جزء نمایندگی‌ های مستقیم فروش یراق آکادو است، نمونه های اصلی و اورجینال این محصولات را به شما عزیزان عرضه می نماید. با خرید یراق آکادو از این مجموعه، قطعاً محصولاتی با ماندگاری‌ بالا خواهید داشت.

توسط |2023-11-04T11:50:47+03:30نوامبر 4th, 2023|اخبار|