خرید یراق آکادو اصل ترکیه از نمایندگی

خرید یراق آکادو اصل ترکیه از نمایندگی اصلی این برند

درب و پنجره، مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار می آیند. عملکرد این اجزا توسط یراق آلات صورت می گیرد. یراق آلات باعث باز و بسته شدن آسان درب و پنجره شده و سایر عملکردهای آنها را تقویت می نمایند. سوال اینجاست که از چه یراق آلاتی برای درب و پنجره های ساختمانی به ویژه درب و پنجره دو جداره و UPVC باید استفاده کرد؟ با توجه به ضرورت این قطعات و تاثیر بسزای آنها، بهتر است از یراق آلات باکیفیت استفاده گردد. قطعا این نوع یراق آلات دارای تاثیرات بیشتری بوده و مهمتر از همه اینکه عمر و دوام طولانی تری دارند. اکنون می خواهیم یکی از باکیفیت ترین یراق آلات درب و پنجره را معرفی نماییم که آن یراق آکادو است. این محصول توسط شرکت ACCADO ترکیه تولید شده و از بالاترین سطح کیفیت و استاندارد برخوردار می باشد.

 

خرید یراق آکادو اصل ترکیه از نمایندگی

چرا باید یراق آکادو را انتخاب کنیم؟

یراق آکادو که به عنوان یکی از بهترین محصولات شناخته شده و یک برند معتبر و خارجی را بازگو می کند؛ به عنوان یراق آلات باکیفیت، نقش مهمی را بر عهده دارد. در ادامه به بررسی دلایل انتخاب این محصول خواهیم پرداخت:

  • این یراق با توجه به برخورداری از جنس بی نظیر، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. مقاومت آن در برابر رطوبت بالاست و لذا می توان این قطعه را در محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند؛ مورد استفاده قرار داد. مثلا درب و پنجره های متعلق به ساختمان های شمال کشور که با بیشترین میزان رطوبت مواجه اند؛ برای استفاده از این یراق آلات، مناسب خواهند بود.
  • یراق آکادو از متریال درجه یک ساخته شده و به همین دلیل بهترین کارکرد را به خود اختصاص داده است. این یراق باعث باز و بسته شدن بی صدای درب و پنجره شده و نویز اضافی و آزار دهنده ایجاد نخواهند کرد.
  • این محصول در عایق سازی درب و پنجره، تاثیر شگرفی داشته و در حفظ حرارت، نقش پررنگی را بازی می کند.
  • به طور کلی استفاده از یراق آلات باکیفیت همچون یراق آکادو سبب بهبود کیفیت زندگی و خرسندی ساکنین ساختمان می گردد.

خرید یراق آلات آکادو اورجینال از نمایندگی رسمی

یراق ACCADO اورجینال، تنها توسط نمایندگی های رسمی یراق آکادو عرضه می گردد. مجموعه ما یعنی شرکت آکام ابزار پارسیان، نماینده رسمی یراق آلات آکادو ترکیه و از وارد کنندگان فعال این محصول می باشد. همچنین این شرکت به عنوان فروشنده انواع یراق درب و پنجره UPVC و دوجداره فعالیت دارد. لذا جهت خرید یراق آکادو اورجینال و اصل می توانید از این طریق اقدام فرموده و لذت یک خرید مطمئن و شیرین را بچشید.

توسط |2023-11-14T09:57:27+03:30نوامبر 14th, 2023|اخبار|